Motorová jednotka řady DR A
Strojírenský závod v Rize vyrábí již po léta elektrické i motorové jednotky, a to nejen pro SŽD, ale i pro zahraniční zájemce. Tyto vlaky mají v SSSR význam především v příměstské dopravě u velkých měst, jako jsou Moskva, Leningrad, Kyjev, Charkov a jiná. Nová motorová jednotka je šestidílná. Na obou čelech má vždy jeden motorový vůz a mezi nimi jsou čtyři nemotorové vozy. V motorových vozech je 68 sedadel, v každém nemotorovém voze 128 sedadel. V celé jednotce je tedy 648 míst k sedění. Každý motorový vůz má naftový přeplňovaný motor typu M 756 A, který má 12 válců s vrtáním 180 mm, zdvihem pístů 200 mm a při 1 500 otáčkách klikového hřídele za minutu dává výkon 736 kW, Přenos výkonu je hydrodynamický přes převodovku GDP 100 vyrobenou závodem v Kaluže. V převodovce jsou dva měniče. Hnací kola vozu mají průměr 1 050 mm a jednotka má největší rychlost 120 km.h-1. Elektrické i motorové jednotky pomáhají zvládnout hustou přepravu cestujících do zaměstnání; mimo špičky je stanice odstavují do zálohy.